All that i need...

O sa incep din scurt!! Imi doresc un barbat fascinant, cu care sa pot vorbi ore in sir despre orice subiect care ar putea parea banal, care sa nu fie de acord cu mine doar pentru ca sunt iubita lui, sa se enerveze cand nu sunt de aceasi parere cu el, sa faca tot posibilul sa imi arate ca el era cel care avea dreptate. Nu as putea sa stau alaturi de un barbat "cuminte", vreau pe cineva care sa imi povesteasca prin ce a trecut la prima betie cu baietii in spatele blocului, prima bataie de pe stadion, primu joint..., sa imi povesteasca despre baietii lui, despre toti tovarasii pe care ii are. Vreau pe cineva care sa ma invete in fiecare zi ceva nou, ceva la care nici nu ma gandeam, iar eu la randul meu, sa ii pot impartasi din tot ce am cules toti acesti 18 ani. Cu siguranta nu as putea sa fiu cu un barbat care nu se ingrijeste. IUBESC METROSExUALII! Asta sa fie clar! Si cand zic metrosexuali nu zic gay, zic un barbat care se preocupa de felul in care arata Nu ma refer la cei care se epileaza pe picioare, pentru ca dupa parerea mea, parul la barbati arata masculinitatea (a nu se citi "gorila"). Sa se ingrijeasca, dar fara ca eu sa stiu, fara a-mi fura mie produsele cosmetice, cand ma trezesc sa il vad deja fresh. Sa fie fashion! :)) Sa stie cele mai esentiale reguli ale stilului masculin, sa fiu mandra cand merg cu el pe strada, sa radiez alaturi de el si totusi, sa stiu ca el are ochi doar pentru mine.
O persoana care inainte sa ma respecte pe mine, sa respecte femeile in general. Sa stie ca numai daca ar ridica mana la mine, in prima secunda el ar fi cel lovit, iar in cea de-a 2a secunda voi fi dusa departe, si nu ma voi mai intoarce niciodata.
Un barbat cu care as putea oricand sa dau pe gat o tequila, o vodka sau o bere fara a se gandi ca poate beau mai mult ca el, cu care as putea fuma un joint linistita in fiecare pauza. Nu vreau un barbat cu bani, dar nici unul sarac. Sunt o femeie independenta, care se descurca singura cu banii castigati prin munca proprie, dar sa stiu ca orice s-ar intampla am acolo in dreapta, un cap pe o perna, care oricand m-ar putea sprijini financiar. Ei bine, asta e visul oricarei femei (cu cel putin o sinapsa in cutia craniana).
Si acum, sa ne trezim!

xoxo,
susie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu