Plina de dezamagire...


E deja ora 00.24, a trecut ziua in care puteai face glume proaste si sa te scoti spunand ca a fost o pacaleala de 1 aprilie. Cand citesti aceste randuri vreau sa te cuprinda o stare de dezamagire. S-au dus vremurile alea frumoase de cand eram mica cand orice mi s-ar fi spus in aceasta zi nu credeam nimic, stiind ca toata lumea pacaleste pe toata lumea.
Azi nu am fost pacalita, nici nu au incercat sa ma pacaleasca. Dintr-un mic sudiu facut in cercul meu de prieteni, nimeni nu a fost pacalit, nimeni nu a incercat sa pacaleasca. Cica s-a maturizat lumea, that's bullshit! Cand trebuie sa fie maturi, se poarta ca niste copii oligofreni, dar cand e vorba de o traditie frumoasa, " Suntem maturi noi, nu ne mai pacalim".
Deci da... sunt foarte dezamagita. E primul 1 aprilie in care nu am fost pacalita si sper sa fie si ultimul!!

xoxo,
susie

Un comentariu:

  1. pe noi ne-a pacalit profu' de birotica si nu a venit la facultate:))
    si m-am dus degeaba...
    sper ca la anu' sa fi pacalita!:*

    RăspundețiȘtergere