Super spiky shoes

Ouch! Pantofii apartin colectiei Louise Goldin’s Spring/Summer for Topshop si nu sunt foarte accesibili ca pret. In urma cu cateva luni nu puteai decat sa te visezi umbland pe strazile capitalei incaltata cu asa ceva, dar acum acestia au fost pusi in vanzarea la pretul de £150. Stiu ca sunt multe iubitoare de pantofi care asteptau sa isi cumpere niste bijuterii ca astea asa ca va sfatuiesc sa va grabiti, sa va achizitionati aceste minunatii pana cand nu o sa le vedeti pe tot felul de siteuri la preturi duble sau chiar triple.
get them here.




xoxo,
susie

6 comentarii:

  1. damnn,ai purta asa ceva ?
    si daca iubitu are fetishuri cu pantofi in pat in timpul unui act sexual? cineva va iesi groaznic de ranit :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt interesanti. nu sunt potriviti unei zile obisnuite. poate i-as purta cu o ocazie ceva, daca la sfarsitul zilei iubitul vrea amor, si mai are si fetisuri cu pantofi o sa fiu sigura ca am o pereche in geanta care nu va face rau nimanui :)

    RăspundețiȘtergere
  3. wow,foarte tare :D,cate chestii trebuie sa faca fetili sa fie totu perfect gen :)
    nu prea sunt blogger de meserie dar am dat peste acesta si mi s-a parut interesting...o sa mai arunc un ochi ici pe colo...f tare,ai o viata "virtuala" foarte activa.
    ce sa zic,keep rockin' si poate va iesi ceva bun intr-o buna zi ^_^
    te pup si o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca ti s-a parut interesant. crede-ma ca si viata reala e activa, mult ma activa decat cea 'virtuala' (daca zici tu ca am asa ceva, te cred pe cuvant). si de iesit bine.. totul imi iese bine, zic eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place ca esti optimista si privesti in sus.cel mai bine,asa iti vei atinge scopul intr-o buna zi...de la o vreme a minvatat sa fiu mai optimist si sa nu mai traiesc foarte mult in trecut si sa privesc fwd...
    ce pot sa zic,generatia noastra(nu generatia spice :) ) scrie istoria.iar daca nu noi,atunci cine?

    RăspundețiȘtergere