De-ale casei

Cele mai nebune creaţii pentru o casa nouă, sau poate chiar o casa nouă. Foarte interesante si ingenioase.

Nu suna rău un hamac dasta, un chill, un bronz.
Photobucket

După un dans cu balans, ai nevoie si de un bine meritat somn, în cazul asta tot cu balans.
Photobucket

u love the city? no panic! e o camera si pentru tine
Photobucket

all eyes on you, încă de la primul pas în casa
Photobucket

mai ţineţi minte casa din powerpuff girls? asta îmi aduce aminte de ea :) îi mai trebuiau 3 geamuri la etaj
Photobucket

o asemenea casa, cu piscina din poza si totul devine oniric. MAXIM am zis !
Photobucket

poza asta imi aduce aminte de filmul spread
Photobucket

o baie foarte girlie
Photobucket

j'adore Paris!
Photobucket

vrei sa fii la curent cu toate stirile mondene, dar nu ai unde sa iti depozitezi ziarele? chill ca e loc
Photobucket

"weed?"
"yes, please"
Photobucket

a DIY candelar
Photobucket

am pastrat pentru final favorita mea, m-am indragostit de poza asta de prima data cand am vazut-o. cand o sa ma mut la casa mea o sa fac tot posibilul sa am asa ceva. sa stau cu o revista in brate, un sexpresso cald, o pisica tocand, un caine sa alerge pe langa noi si sa vad tot ce se intampla pe strada
Photobucket

xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu