papă-papăraţii mania

Azi butonand plictisita telecomanda televizorului am facut o mica pauza pe protv, unde se termina emisiunea lui Maruta. In incheiere se anunta un recital Delia Matache. Nu sunt fan Delia, dar am lasat sa vad ce stie fata sa faca. Duduia a intrat pe scenta intr-o tinuta foarte Gaga, all-black, accesorizata cu deja celebra bentita mickey mouse si cu o bluza cam dubioasa, as zice eu. Inteleg ca renumita cantareata de peste ocean a devenit un fashion icon si ca vedetele danubioano pontice vor sa aiba succesul ei, inspirandu-se de la ea, dar cand o copiaza atat de evident mi se pare ceva penal. Pe langa costumatia imprumutata, a mai cantat si o melodie care facea partea din alt peisaj, nu am retinut dar era ceva cu o damigeana, un lautar. Delia mi se pare o bunicuta care strange tot felu de chestii antice de care nu se mai foloseste nimeni si le tine aiurea, pentru ca lumea deja le-a fumat. Dupa ce Loredana Groza a inceput sa cante muzica tiganeasca, am auzit-o si domnisoara Matache cu muzica pentru minoritate, acum cu Gaga; sa vedem ce lucruri deja expirate se pregateste sa lanseze si pe viitor. Cat despre melodia cantata, nu pot sa zic decat ca atunci cand am vazut-o cum e imbracata si ce recita, nu am putut sa nu ma gandesc la versurile baietiilor de la Parazitii, citez:" daca asculti si parazitii si muzica tiganeasca. te invit sa-ti bagi pula-n mata, nimeni nu o sa te opreasca" se cam potriveste dar trebuie putin remodelata:' daca te imbraci precum Gaga si canti muzica tiganeasca, poti sa-ti bagi pula-n mata, nimeni nu o sa te opreasca'.
As fii vrut sa va arat poze dar inca nu au aparut, cautand versurile melodiei pe care Delia se unduia, am fost surprinsa cand am vazut ca nici aceasta nu ii apartine, versurile fiind ale celebrei Gabi Lunca.

xox

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu