Legi nescrise

Legile nescrise sunt niste ogligatii pe care trebuie sa le respecte toata lumea. Dar eu ma refer acum in special la legile nescrise are prieteniei, ale convietuirii alaturi de alte persoane dragi tie. Spre exemplu nu mi se pare firesc sa te combini, fata fiind, cu fostul iubit al celei mai bine prietene a ta (asta daca tipa deja nu iti mai este prietena si o faci din razbunare, ceea ce te-ar putea face schmechera, dar cam penibila). Chestia asta o stiu deja baietii, iar pentru ei a devenit o regula, acelasi lucru cred ca e normal sa se intample si in cazul nostru, al reprezentantelor sexului frumos. Am mai auzit si faze de genul "Lasa ca se potrivesc mai bine ei 2" de la persoanele de la care au fost furati barbatii, si replica asta mi se pare un must-say, adica nu poti sa incepi si sa zici " da stiu e o nesimtita, eu nu i-as fii facut una ca asta". Nu zic acum ca daca s-a combinat cu un barbat pe care tu l-ai avut sau nu, trebuie sa stricati o prietenie frumoasa. Dar ar trebui ca ea, sa o numim 'furacioasa', sa fie constienta ca barbatul acela, fie ca a fost al tau trup si suflet, fie doar ai simtit o atractie mai puternica pentru el, nu este potrivit pentru ea.
Ca tot am pomenit mai sus de faptul ca unele fete/femei se combina cu ex.ii fostelor prietene pentru ale face in ciuda. Mda si mnu.. da intr-o masura mai mica decat nu. Ai putea sa o ranesti, si vei simti ca tinta a fost atinsa, dar s-ar putea sa ti-o intoarca mult mai usor decat ti-a fost tie sa il convingi ca esti mai buna decat fosta lui, prin simplu fapt ca poate sa iti spuna de fata cu mai multa lume ca strangi toate gunoaiele pe care ea le arunca si nu le mai foloseste. Si cam are dreptate, am putea zice chiar ca barbatii sunt de unica folosinta, dupa ce au fost unei femei, nu mai ai ce sa faci cu ei (ma refer doar in cazurile in care femeile au fost/sunt prietene).

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu