Givenchy Play

Recunosc ca mi-am cam luat ţeapă cu noul parfum Givenchy pentru simplu fapt ca am văzut o reclamă în oraş pe un panou publicitar si gandindu-ma la altceva am rămas cu ideea ca Givenchy a scos un telefon, un player sau un alt gadget, nici nu mă gandeam ca e reclamă la un parfum. Cu ideea ca a apărut un nou telefon am zis ca ar trebui sa scriu pe blog despre el, mare mi-a fost mirarea cand am aflat de la bunul meu prieten, Google, ca de fapt e un parfum care mai poarta si numele Play, fapt care mă făcuse sa fiu sigură ca este o alta nebunie electronică.
Noua invenţie permite tuturor barbatiilor sa poarte cu ei mereu o sticluţa de parfum fără a se speria ca lumea va zice ca sunt metrosexuali, "Eu, sa tin parfum după mine?? nuuuu.. asta e noul meu mp3". Riiiiiiight.
Numele mi se pare un pic cam geek, adică un parfum care sa fie botezat Play, cam aiurea. Givenchy Play vine intr-o sticlă foarte asemănatoare cu un mp player, se pot vedea chiar si semnele << >> , alaturi de simbolul Play. Destul de dragut.
Chiar daca acest parfum va atrage mai mult oamenii geek, cred ca si cei ne-geek ( 8-}) vor simti o atractie, you know, play... for players.. atat in dormitor cat si pe teren :>.
Se pare ca Justin Timberlake este imaginea acestui parfum.

<span class=Photobucket" border="0">
Price: Givenchy Play ($53.00) / Givenchy Play Intense ($57-$76)

xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu